Album Terkini

Ahad, 24 Oktober 2010

BERKUNJUNG KE i -CITY, BANDAR LAMPU WARNA WARNI

Pada 21 hb Okt 2010, abah ada urusan di KL. PU3 sekeluarga datang ke KL pada 20 hb dan menetap di rumah Pak Lang di Bandar Tun Razak, Ceras. Pada 22 hb kami serta keluarga Pak Lang pergi ke i-City, Kelang sebelah malam. Perjalanan ke sana tidaklah jauh sangat iaitu sekitar 45 minit dari Ceras.

PU3 dan mak bergambar dengan keluarga Pak Lang. Pak Su (adik Mak Lang) yg berbaju kuning tu pun ada bersama...ehemm..ehemm..nya yg berbaju putih tu.

PU3 bersama Kak Mardhiah (anak Mak Lang yang sulung)




Bergambar di `rumah ais'

Di sini tempat menjual mainan lampu. Harga satu barang mainan puratanya RM 10.





Hutan lampu. Cantik sangat....




Haa..abah bergambar dengan Pak Lang, iaitu adik abah. Adik abah seorang lagi tu, Pak Cek Akbar beserta keluarganya tidak dapat ikut kerana Pak Cek tak sihat. Adik abah yang perempuan iaitu Mak Cek Fauriah di Bangi pun tidak dapat ikut juga kerana dikatakan bapa mertuanya ada datang ke KL.





Jika ada sesiapa yang bercadang untuk ke i-City, eloklah datang. Memang cantik sangat di sana. Kadar bayaran dikira RM 10 bagi sebuah kereta tidak kira berapa pun jumlah penumpang. Satu kupon diberi, dan boleh pilih untuk memasuki salah satu tempat iaitu `Rumah Ais' atau pun `Safari'.

Tempat untuk makan minum pun ada disediakan, tetapi tidak tahu lah mahal atau tidak. Kami makan selepas balik dari sana. Terima kasih kepada Pak Su (adik Mak Lang) yang bermurah hati belanja kami semua. Moga2 murah rezeki, dan cepatlah dapat jodoh....

1 ulasan: