Album Terkini

Ahad, 28 Jun 2009

Ronda-ronda kuantan

Minggu ni Pu3 tak balik kg lagi. Petang Sabtu Pu3 ajak abah pegi jalan-jalan bandar Kuantan. Pu3 pegi teman mak beli baju kat Kuantan Parade, lepas tu mak bawak Pu3 main-main kat tempat permainan kat Parkson. Puas betul main, kopak lagi duit abah. Sempat pulak tu abah masuk dalam kotak karaoke kat situ nyanyi dua tiga lagu. Balik dari Kuantan, Pu3 pegi makan pulak. Lapar giler. Balik-balik je letih sangat...tidor.


Ni gambar masa mak Acap Kabul belanja bawa jalan2 naik LRT kat KL

Khamis, 25 Jun 2009

Puas tunggu gambar budak2 nakal bangi niii....

Ni gambar Pu3 ngan abah, mak kat Muzium Adat di Jelebu, K.Klawang. Nanti time cuti kita ramai2 g sana nak? Tak bayar pun masuk...byk yg menarik kat situ...


Pu3 dok tanya mana dia gambar2 beradik dia yg kat bangi tu?? Email la gambar Afif..Arip..Afiq Hakim dan Afrina...Pu3nak komen sikit nanti...nak kutuk sikit...Abah pulak mintak gambar Bibik dia je... Nanti abah nak g bangi tapi orang bangi kena la banjer makan..bukan makan kat umah...tak main laaa....

Rabu, 24 Jun 2009

MUSIM DURIAN WEHH

sape kata pu3 bukan orang politik??? Tengok abah la dulu kawan...Ni gambar pu3 sama mak dan YB Fauziah Salleh, Ahli Parlimen Kuantan. Jgn jeles arrr Hazeeq....

Dua tiga hari lepas puas pu3 makan durian. Tak balik kg makan sini je la. Nak harapkan org Perak nun bawak durian dan tempoyak...ermmm...ntah la....sejak dari dlm perut lg si Hazeeq tu tak mai2 kontan....cam sibuk benor papa dia tuhhh.....

nak kata sibuk tak jugak...siap makan macam2 pu3 tengok kat umah tu...bawak le sini apa salahnyer... ermmm...tak lama lagi dengar citer hazeeq nak pindah umah kat Ceras yer. Hahhh!! siap le dok umah pengasuh baru....puas le ko nangis nanti....padan muka!!

Rabu, 17 Jun 2009

PERGI PASAR MALAM

Ni gambar pu3 kat Putrajaya....

Ni nak pegi pasar malam beli ayam goreng utk abah. Naik moto sama mak je. Abah malas pegi. Abah nak tido je petang2 ni....

Selasa, 16 Jun 2009

PU3 meragam hari ni

Ni masa kat zoo baru2 ni....kopak duit pakcek Kbat banjer pu3 dan semua makan aiskrim...lain kali banjer lg yer pakceekk...

Dah lama cuti kat kg, dia dah rindu plak kat wan dia bila balik sini. Bangun tido meragam tak tentu pasal sampai mengigau2 masa tido sebut nama wan dia. Wan dia tu manja sgt kat dia...tu yg terlebih2 tu. Wahhh...pu3 terperanjat tgk Aniq pun dh ade blog rupanyer.....canteek la camni...bleh tukar2 gambar kan...ok..la..nk tdo dulu..sok nk meragam lagikk..

Isnin, 15 Jun 2009

PU3 DAH BALIK KONTAN PUN..

Ni gambar masa besday Pu3 yang terbaru...yang ke 3 tahun. Gambar sama kaum keluarga.


Tadi Pu3 baru sampai kontan. Letih sangat dlmkete tido jer. Sampai umah terjaga plak, tak leh tido. Apa lagi....mak pukul laaa....tak sakit pun. Siang tadi kat kg umah wan puas makan durian, sampai umah tok mat makan durian lagi...bestt...rugi azeeq ngan acap kabol tak balik kg...Ok la...nak tido...mak berleter tu....

Ahad, 14 Jun 2009

JAP LAGI PU3 BALIK KONTAN..

Ni masih kat kg lagi nih..ptg kang Pu3 balik kontan. Terliur gak tgk Hazeeq tu makan spegheti..isshh..nk eja pun susah arr..tp pu3 lagi suka makan kodok ngan lempeng jer...Hazeeq tu time kita g umah dia tak nak plak mama dia wat spegheti...wat tak gheti ade laarr...ehehee...tapi best tau mkn umah hazeeq...nasib baik abah pu3 tgk nasi dah kurang dlm mangkuk tambah tu...kalau tak..ermmmm....lagi pun abah kata sian kat mak takut mak tak dpt tambah plak...ok jmpa lg yer..bye sumer..

Sabtu, 13 Jun 2009

Musuhh Ketat Pu3 Nihhh...


Haaa..ni plak..musuh ketat pu3...Acap Kabolll....pelik kan nama dia? Dia tu kalau kat umah dia...blagak betul...siap ejek2 orang tapi pelat...dia selalu cakap `Taik jamballl'.....hehehe,,,,terukkan..??

ELeehh...Eksennnnyer..

Tengok le dahi dia tu....sombong...berlagakkkk....

Ni lah yg Pu3 selalu citer...Nama dia Hazeeqqqqq.. comel mmg la comel..ermmm..maklumlah bapak saudara dia pun ensem iaitu ayah Pu3 lah...bapa Hazeeq tak ensem sgt pun..Ntah bila2 Hazeeq tu nk datang Kontan...masa dlm perut lagi tak pernah dtg...Kita ntah bape kali dah dtg umah dia.....tak adillahhh...

Jumaat, 12 Jun 2009

ESOK AMBIK PU3 YEAHHHHHH...

Tadi Pu3 tipon, dia kata nak balik kontan. Dah lama tak tengok kartun mickey dia kata. Kat Kg wan dia mane ade astro. Esok abah ambik dia balik la, insyaAllah. Hazeeq tentu tak balik tu esok...gamaknyer ade lagi la kenduri kat kl tuh. Gamaknye teman rasa semua yg ada kat kl tu sedara mara dia blaka kot....tu pasal tiap2 minggu ade je kenduri. Bapak Hazeeq tu pun satu, asik main badminton jer...kot terer cam abah Pu3 ok la jugak....ok la...nanti sambung...Pu3 nak call abah lagi nihh...byee...jap..jap...lawa tak mickey kat atas tuh??? Hazeeq mane ade....yeaaaa

Khamis, 11 Jun 2009

TAK BOLEH JADI NIII...HAZEQQQQ

Sakit tol hati tengok Hazeeq tu pakai baju Chelsea....Takpe, nanti abah belikan Pu3 baju MU yer...nanti abah beli yer...(pinjam kata2 Ajoi). Kat Kontan ni bersepah baju MU tapi tak nak la beli yg local cam Hazeeq pakai tu nanti berkurap plak badan Pu3.....muehehee.....

Rabu, 10 Jun 2009

PU3 TINGGAL KG


Aku boring plak ptg2 ni. Bini kat kg sama anak tersayang aku Pu3. Rindunyer kat dia. Mlm tadi dah cll dia kat kg tapi tak dpt ckp lama. Entah apa dia buat kat kg tu tak tau la....agaknyer asyik kacau wan (atok pompuan) dia la tu. Takpe, insyaAllah, hujung minggu ni abah balik la ambik Pu3 yer.

Ahad, 7 Jun 2009

Balik kg

Hari kita kat kampong Spg Dian. Ramai kawan2 la. Afiq Hakim, Acap Kabol semua la ada. Ojan pun ada. Haziq je takde, g mkn kenduri plak kat kl. Afiq Hakim ptg ni dh balik ke ganu. Itu jer la. Ngantok la, nk tido nih.

Khamis, 4 Jun 2009

peristiwa tadi

Baru sebentar tadi Pu3 pergi jengok orang buat persiapan kawen kat umah kat2 sini. Kenduri hari Sabtu. Tadi takde makan la...balik jer dia makan kat umah.

SALAM KAWAN2....

Hello kawan2....nama saya pu3.....saya suka main kucing. Ini masa umur saya 2 tahun dulu. Abah saya suka main hantu....mak saya suka makan jer....ok...nnti cerita lain plak.
Terdapat ralat dalam alat ini